Trebuie să știi

Lovitura pentru Vulpita si Viorel. Acces Direct, audiență surprinzatoare fara sotii Stegaru invitati

Acces Direct face audiență și fără Vulpița! Ce cifre a înregistrat ediția de weekend a emisiunii

Impulsionați de audiențele record înregistrate în ultimele luni, mai marii Antenei 1 au decis că emisiunea Acces Direct trebuie să aibă și o ediție de weekend.

Programată în fiecare sâmbătă, de la orele 17:00, aceasta vine, însă, cu un experiment inedit: se concentrează pe cu totul alte subiecte decât „veșnica” telenovelă a Vulpiței, tânăra din Blăgești care de aproape jumătate de an își pune viața personală pe tapet.

Ei bine, vă vine sau nu să credeți, „experimentul” a adus cifre deloc de neglijat, instalându-se confortabil în fotoliul de lider pe tronsonul său orar. Potrivit paginademedia.ro, față de sămbăta trecută, când pe interval avea o reluare Chefi la Cuțite, postul Intact aproape că și-a dublat audiența.

Acces Direct se descurcă și fără Vulpița. Ediția de weekend a dublat audiența Antenei 1

Cu toate acestea, ediția de weekend nu a mai fost urmărită de un număr la fel de mare de români precum în cursul săptămânii și s-a constatat o pierdere pe segmentul publicului tânăr. Topul este completat de România TV și Kanal D. Surprinzător sau nu, Pro TV a reușit să ocupe doar locul al patrulea.

Concret, Acces Direct a propulsat Antena 1 la o medie de 623.000 de telespectatori pe minut, în condițiile în care în urmă cu o săptămână abia dacă reușea să adune 345.000 cu reluările show-ului culinar jurizat de Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu.

A pierdut, în schimb, o bună parte din publicul tânăr

Interes pentru Acces Direct de weekend a existat și în mediul urban, unde s-a constatat o creștere semnificativă pe interval, comparativ cu situația din 20 iunie. Postul a înregistrat o audiență de 291.000, față de 220.000 cât avea în urmă cu o săptămână.

Cifre ceva mai puțin mulțumitoare au venit de pe segmentul tânăr, unde Antena 1 nu s-a mai clasat pe primul loc, fiind depășită de rivala Kanal D. Ce-i drept, diferența dintre cele două posturi este foarte mică, dar ea există și trebuie luată în seamă.

De altfel, pe mai-marii din Antene îi îngrijorează faptul că aproximativ o treime din publicul tânăr a schimbat canalul de la o săptămână la alta. Dacă pe 20 iunie, la reluarea Chefi la cuțite, s-au uitat peste 80.000, sâmbăta trecută au fost „pe recepție” doar 58.000.

De pe primul loc, Kanal D a numărat pe acest interval o medie de 59.000 de persoane. Pro TV a prins la rândul său podiumul pe publicul comercial, fiind urmărit de aproximativ 50.000 de telespectatori, în vreme ce România TV a coborât pe patru, cu 32.000.

Cele mai citite stiri

Timpul tau este util. Citeste util.
MGnews.ro aduce in fata dumneavoastra cele mai interesante stiri cat si materiale pentru timpul tau liber. Horoscop, evenimente mondene, informatii din viata cotidiana si multe altele - www.mgnews.ro

Join us

To Top